Pracovní místo ( RECEPČNÍ/HR ASISTENT-KA, Hradec Králové ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Pojďte získat zkušenost v úspěšné mezinárodní společnosti v oblasti HR.
Hledáme toho, kdo může nabídnout výborné komunikační dovednosti, reprezentativní vystupování telefonické i osobní, organizační schopnosti, dobrou náladu a pozitivní přístup.
Pracovat u nás na recepci znamená denní kontakt s kandidáty osobní i telefonický a poskytování přímé podpory všem členům týmu.
Náplň práce obnáší konkrétně:
- telefonický kontakt s kandidáty a klienty, emailová korespondence
- výdej stravenek a výplatních pásek agenturním zaměstnancům
- zodpovědnost za inzerci pracovních pozic
- vedení pokladny, objednávky kancelářského zboží, přípravu místností na meetingy apod.
- zadávání docházek, faktur a komunikace s dodavateli
- příjem a odesílání pošty
Pracovní doba PO-PÁ, 8.00-17.00 s hodinovou pauzou.
Nástup 1.4.2019