Pracovní místo ( SPECIALISTA ZÁKAZNICKÉ KVALITY s NJ ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Našimi hlavními požadavky bude kvalita, komunikace se zákazníky a němčina. Na oplátku můžeme nabídnout možnost dlouhodobé spolupráce v rámci společnosti, dostupnou lokalitu na dojezd a možnost získat mnoho cenných zkušeností na pozici SPECIALISTA ZÁKAZNICKÉ KVALITY.
Náplň práce:
* údržba dat a údajů o kvalitě a reklamačních řízeních
* kontrola dodržování technologické správnosti ve výrobním procesu
* rozbory příčin neshodných výrobků
* sledování stavu reklamací odběratelů, jejich analýza
* návrh nápravných opatření a kontrola jejich dodržování
* udržování a zlepšování vztahů se zákazníky, řešení stížností a zákaznických reklamací.
* kontakt se zákazníkem po dobu vyřízení reklamace až do jejího uzavření
* operativní zkoušky spojené s reklamačním řízením
* odpovědnost za prosazování požadavků zákazníka
* interní audity procesů, systému, výrobkové a dodavatelské audity