Pracovní místo ( SPECIALISTA ZÁKAZNICKÉ KVALITY ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Kvalita, komunikace se zákazníky, angličtina - o to především půjde na této pozici. Jde o strojírenskou, výrobní společnost, která vyrábí komponenty možná i do Vašeho auta. Hledáme SPECIALISTU ZÁKAZNICKÉ KVALITY.
náplň práce:
* údržba dat a údajů o kvalitě a reklamačních řízeních
* kontrola dodržování technologické správnosti ve výrobním procesu
* rozbory příčin neshodných výrobků
* sledování stavu reklamací odběratelů, jejich analýza
* návrh nápravných opatření a kontrola jejich dodržování
* reklamační řízení, koordinace týmu
* kontakt se zákazníkem po dobu vyřízení reklamace až do jejího uzavření
* operativní zkoušky spojené s reklamačním řízením
* odpovědnost za prosazování požadavků zákazníka
* interní audity procesů, systému, výrobkové a dodavatelské audity