Pracovní místo ( ASISTENT/KA PRODEJE A LOGISTIKY ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Máte pracovní zkušenosti na asistenční pozici, v administrativě nebo přímo z oblasti asistentky logistiky?
Máte komunikativní znalost anglického jazyka?
Nebojíte se komunikovat se zákazníky?
Pak máme nabídku práce právě pro Vás!
* vedení kanceláře
* poprodejní servis a logistika - komunikace se zákazníky, vyřízení požadavků, objednávky, zajištění přepravy
* komunikace s dodavateli
* podpora marketingu - spolupráce s marketingovým oddělením, příprava schůzek a akcí
* příprava podkladů k měsíčnímu vyúčtování - pokladna, cestovní příkazy, datová schránka
* fakturace a evidence faktura
* ranní směna 7:30 - 16:00
Práce na dobu určitou (2-3 roky, zástup za MD) s možností prodloužení