Pracovní místo ( PODPORA ZÁKAZNICKÉHO SERVISU, FAKTURANTI (BACK OFFICE) PRO E-SHOP ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Pracovní náplň: příprava podkladu k fakturaci, vystavování faktur v SW Pohoda a jejich zasílání zákazníkům, správa fakturovaných podkladů, evidence všech faktur, urgence nezaplacených faktur, komunikace se zákazníky, zajištění chodu zákaznického servisu (telefon, mail, chat) - vyřizování reklamací, výměn a vratek, administrativní činnosti
o Kontrola správnosti dokumentace
Požadavky: aktivní znalost AJ - mírně pokročilá (aktivní používání), uživatelská znalost MS Office, Gsuite - především tabulkový editor, Znalost SW Pohoda, pečlivost pro zpracování dat, organizační schopnosti, práce s časem a prioritami, komunikační dovednosti, schopnost jednat na různých úrovních, systematický přístup k řešení problémů, schopnost práce pod tlakem
Výhody: příspěvek na stravování ve formě stravenek, mobilní telefon, zaměstnanecké slevy na firemní produkty, práce v mladém a cílevědomém kolektivu, kde ti každý rád předa své zkušenosti. Férové jednání a stabilní zázemí prosperující firmy
Volné místo podpora zákaznického servisu, fakturanti (back office) pro e-shop pro lokalitu Zlín.