Pracovní místo ( Asistentka nákupu ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Náplň práce: zpracování příchozích daňových dokladů, úzká spolupráce s účetním odd., zpracování nákupních objednávek v rámci operativního nákupu, komunikace s dodavateli, koordinace a vedení dokumentace, měsíční zpracování hlášení INTRASTAT, vedení a správa ročního výkazu o výdajích na ochranu životního prostředí, vedení výkazu o spotřebě paliv a energie, kontrola evidence náhradního plnění.
Požadujeme: aktivní znalost AJ/ NJ, znalost práce v MS Office, ekonomické a obchodní povědomí, zkušenosti a znalosti související s uvedenou pracovní náplní, zkušenosti z oblasti Automotive výhodou, zodpovědnost, pečlivost, časová flexibilita, odolnost vůči stresu.
Nabízíme: zázemí stabilní a rostoucí firmy, odpovídající zaškolení, menší pracovní kolektiv, možnost kariérního růstu a externích školení, stravenky 100 Kč/ den, 4 týdný dovolené a placené volno navíc, mzda dle zkušeností, nástup možný ihned.
Volné místo asistentka nákupu pro lokalitu Jiřice.