Pracovní místo ( Specialista zákaznického servisu - s JAPONŠTINOU ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Pracovní náplň:
- Komunikace se zákazníky a dodavateli - velká část v JAPONŠTINĚ a v ANGLIČTINĚ
- řešení nestandardních situací s kolegy v JAPONSKU a se zákazníky
- Komunikace s dopravci a rejdaři
- Kontrola procesu dodání a reporting
- Aktualizace zásilek v systémech
Ideální kandidát by měl mít tyto předpoklady:
Vzdělání SŠ v dopravě a logistice, avšak není podmínkou
Komunikativní znalost japonského a anglického jazyka
Dobré komunikativní a organizační schopnosti
Spolehlivost, důslednost, pečlivost a týmová spolupráce
Dobrá znalost práce na PC:MS Office (Word, Excel, PowerPoint), Internet
Zkušenosti s kontejnerovou dopravou a celními dokumenty je vítána