Pracovní místo ( Asistent/ka vedení nákupního centra OÁZA ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Správa centra nákupního domu OAZA hledá asistenta / asistentku vedení společnosti.
Místo výkonu práce:
NC OAZA Kladno, Správa centra, Arménská 3277
Pracovní úvazek:
poloviční (4 h denně PO-PÁ)
Začátek pracovní doby : 8:00 - 9:00h
Smluvní vztah:
pracovní smlouva na dobu neurčitou
Po vzájemné domluvě je možno pracovat na dohodu o provedení práce
Mzdové ohodnocení 9 000, - Kč čistého.
Požadujeme:
- čistý trestní rejstřík;
- středoškolské vzdělání ekonomického směru;
- min. 1 rok praxe na obdobné pozici v administrativě podmínkou;
- uživatelská práce na PC;
- samostatnost, pečlivost, spolehlivost;
- dobré komunikační a organizační schopnosti, příjemné vystupovaní, týmovost;
- bydliště Kladno a okolí
- anglický jazyk, řidičský průkaz je výhodou, nikoliv podmínkou
Náplň práce:
- administrativní podpora týmu (skenování, tisk, vyřizování pošty, telefonních hovorů, e-mailů, příprava podkladů pro jednání, správa elektronického kalendáře, …)
- kontrola, evidence a archivace dokumentů
- uvítání návštěv, uvedení do jednací místnosti, poskytování občerstvení pro návštěvy i vedení
aj.
Po uchazečích požadujeme zaslání řádného CV.
na e-mail: sebestova@oazakladno.cz
Volné místo asistent/ka vedení nákupního centra oáza pro lokalitu Kladno.