VEDOUCÍ ODBORU KANCELÁŘ TAJEMNÍKA Magistrátu města Liberec

  • Liberec

Pracovní místo ( VEDOUCÍ ODBORU KANCELÁŘ TAJEMNÍKA Magistrátu města Liberec ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Pracovní poměr na dobu neurčitou, nástup možný ihned nebo dle dohody. Uzávěrka pro doručení přihlášek uchazečů je dne 25. dubna 2019. Platová třída 11 se základním tarifem v rozpětí 21.480 Kč až 32.290 Kč (podle zápočtu let odborné praxe) + příplatek za vedení + osobní příplatek + poskytnutí ostatních složek platu a zaměstnaneckých výhod garantovaných kolektivní smlouvou. Vedoucím úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem ČR (příp. i cizím stát. občanem a má v ČR trvalý pobyt), dosáhla věku 18 let, je způsobilá k práv. úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním předpisem. Místem výkonu práce jsou budovy Magistrátu města Liberec a území správního obvodu města Liberce. Požadavky: vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu (právní vzdělání je vítáno); velmi dobré organizační a komunikační dovednosti, aktivní přístup k řešení problémů, schopnost systematické a koncepční práce, vysoká odolnost vůči stresu; orientace v právních předpisech týkajících se výkonu přenesené působnosti zejména na úseku všeobecné správy (zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, zákon č.128/2000 Sb., o obcích, zákon č. 312/2002 Sb., o úřednících územně samosprávných celků, zákon č. 262/2006 Sb., zákoník práce a zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím). Uvítáme předložení motivačního dopisu v rozsahu maximálně 2 stran formátu A4 se stručnou představou o fungování a řízení odboru Kancelář tajemníka. Výhodou je přehled o organizační struktuře Magistrátu města Liberec,

Vložit inzerát