Pracovní místo ( Asistent/ka ředitele ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Pracoviště: Erbenova č.p. 270/2, Olomouc.
Baví vás organizování, administrativa a komunikace s lidmi? Zvládáte řešit několik věcí najednou a dokážete samostatně zvládat každodenní provozní výzvy? Pak je tato pozice přesně pro Vás.
Požadujeme: řidičský průkaz, rychlé psaní na počítači, příjemné vystupování, samostatnost, skvělé komunikační schopnost, dovednost rychle se učit, dobrou znalost práce s počítačem (obzvláště s Excelem), dobrá orientace na internetu, pečlivost, pozitivní přístup a ochotu vždy pomoci, obchodní myšlení, časovou flexibilitu, zkušenost s vedením lidí nebo z realitního trhu výhodou
Náplň práce: příprava smluv a dalších podkladů pro manažera, krátké výjezdy autem po Olomouci a okolí (prohlídky nemovitostí), práce v Excelu, zaučování nových kolegů v provozních činnostech, komunikace s kolegy, zákazníky a institucemi, zpracování úkolů zadaných ředitelem firmy, organizování firemních akcí, zadávaní inzerátů a reakce na ně
Nabízíme: po zkušební době možnost růstu mzdy (podle výkonnosti a samostatnosti), firemní telefon, PC, tarif, auto, možnost dalšího růstu v rámci organizační struktury firmy (i manažerské pozice), vhodné pro absolventy - vše Vás naučíme
První kontakt je možný POUZE mailem.
Volné místo asistent/ka ředitele pro lokalitu Olomouc.