Administrativní zaměstnanec/zaměstnankyně

  • Brno

Pracovní místo ( Administrativní zaměstnanec/zaměstnankyně ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Zájemci o volné pracovní místo doručí na Úřad motivační dopis, strukturovaný životopis a kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Přihlášky zasílejte do pondělí 22. dubna 2019 písemně na adresu Úřadu nebo e-mailem na adresu podatelna@umpod.cz
Dotazy směřujte telefonicky na Sekretariát Úřadu, tel.: 542 215 522, nebo písemně na výše zmíněnou e-mailovou adresu. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu a právo nevybrat žádného z uchazečů.
Místo výkonu práce: Brno
Charakteristika pozice:
Administrativní zaměstnanec/zaměstnankyně zajišťuje činnosti spojené s přijímáním, evidencí a odesíláním pošty a datových zpráv, pracuje s elektronickým systémem spisové služby, provádí činnosti spojené s předarchivní péčí o dokumenty a spisy včetně jejich ukládání a vyhledávání v archivu, zajišťuje asistenční činnost pro právní oddělení.
Platové podmínky: v souladu se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoníku práce, v platném znění a nařízením vlády č. 263/2018 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, 8. platová třída
Termín nástupu: 1. 5. 2019 nebo dle dohody
Požadujeme:
vzdělání - středoškolské, zakončené maturitní zkouškou
dobrá znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook) podmínkou
výborné organizační schopnosti, samostatnost, dobré komunikační schopnosti, pečlivost, spolehlivost, flexibilitu a schopnost umět se přizpůsobit změnám, schopnost práce v týmu, vysoké pracovní nasazení
znalost spisového systému IS GINIS velkou výhodou
praxe na podatelně a v prostředí státní správy velkou výhodou
znalost angličtiny

Vložit inzerát