Pracovní místo ( referenti zákaznického servisu ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
požadujeme:
- schopnost pracovat v globálně operujícím týmu
- výbornou komunikační schopnost se zákazníky a pro interní výměnu informací
- zkušenosti s počítačovými programy (CRM, Microsoft Word, Excel, Outlook) výhodou
- znalost platforem pro elektronickou výměnu dat (WebEDI nebo SupplyOn)
- znalost anglického jazyka (plynule slovem i písmem)
- praktické zkušenosti na obdobné pozici výhodou
Nabízíme:
- zajimavou práci ve stabilní mezinárodní společnosti
- motivující mzdové ohodnocení a další benefity
- možnost profesního rozvoje a růstu
Způsob prvního kontaktu zaměstnavatele: na e-mail zaslat životopis, telefonicky nebo osobní návštěva po telefonické domluvě.
Volné místo referenti zákaznického servisu pro lokalitu Budyně nad Ohří.