Pracovní místo ( Back Office Assistant ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
V případě zájmu zaslat strukturovaný životopis na email: kristyna.slosrova@zf.com
Místo výkonu práce - Klášterec nad Ohří, Osvobozená č.p. 780, Miřetice u Klášterce nad Ohří, 431 51
Požadujeme - min SŠ vzdělání, znalost AJ / NJ- denní komunikace, dobrý písemný projev, komunikativní a reprezentativních chování, proaktivní přístup, znalost PC (MS Office nutností), zodpovědnost, pečlivost, časová flexibilita, schopnost se přizpůsobit, řidičský průkaz sk. B,
Náplň práce - příprava tištěných dokumentů, objednávky, evidence a doplňování kancelářských potřeb - Office kanban, zajištění agendy pro firemní akce; asistence při přípravě školení, seminářů, chod recepce - spolupráce při návštěvách; přijímání návštěv atd., péče o návštěvy a o zasedací místnosti; kávový servis a občerstvení, čtení a editace rezervačního systému pro zasedací místnosti, zodpovědnost za čistotu kancelářských prostor a zasedacích místností; pravidelný úklid těchto prostor
Nabízíme - 13. a 14. plat, týden dovolené navíc, jazykové kurzy, nadstandardní zaměstnanecké benefity (dotované stravování, příspěvky na penzijní připojištění, příspěvky na dopravu, jazykové kurzy
Volné místo back office assistant pro lokalitu Klášterec nad Ohří.