Recepční , sekretářka , administrativní pracovnice do advokátní kanceláře

  • Brno

Pracovní místo ( Recepční , sekretářka , administrativní pracovnice do advokátní kanceláře ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

První kontakt e-mailem:KARIERA@VFH.CZ Jedná se o práci ideálně na 5h-6h/denně (pouze v prac. dny a po dohodě i méně než 5 dnů v týdnu–nebráníme se ani PP 8h/denně) na ExO advokátní kanceláře, ideálně pro osoby buď studující, na MD. Místo výkon práce se nachází ve středu města, je tedy dobře dostupné. Náplní práce je především jednoduchá administrativní činnost typu tisku datových zpráv z DS, řazení listin do spisů, vyhledávání spisů, práce s internetovým bankovnictvím, elektronickou agendou, případně tvorba jednodušší podání e-mailem, komunikace, základní obsluha klientely, apod. Pro výkon práce není třeba žádné speciální vzdělání ani dovednost. Dle osobních předpokladů, zájmu a schopností případně další činnosti v rámci advokátní kanceláře – neomezená možnost růstu. Pro tuto práci je potřebná především pečlivost a chuť se učit novým věcem, seriozní vystupování. Rádi bychom našli někoho na dlouhodobou spolupráci.Klíčová je kompatibilita s mladým dynamickým kolektivem a pochopení odpovědnosti (každá listina, lhůta, zpráva, apod.může mít v advokacii zásadní význam).V případě studentů právnických fakult možnost pokračovat na pozici advokátního koncipientky. I když jsme advokátní kancelář, tak je u nás legrace.Nástup možný ihned (popř. alespoň občasná docházka pro úvodní zapracování.
Volné místo recepční , sekretářka , administrativní pracovnice do advokátní kanceláře pro lokalitu Brno.

Vložit inzerát