Pracovní místo ( ASISTENTKA GENERÁLNÍHO ŘEDITELE ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Požadujeme : min. SŠ vzdělání, zkušenost v administrativě nebo praxi na obdobné pozici, samostatnost, odpovědnost, pečlivost, loajalitu a diskrétnost, časovou flexibilitu, odolnost vůči stresu, organizační schopnosti, smysl pro pořádek, aktivní přístup k práci, vynikající komunikační schopnosti, příjemné, reprezentativní a profesionální vystupování, kvalitní ústní i písemný projev, dobrou gramatickou znalost českého jazyka, pokročilou znalost ruského jazyka, znalost práce na PC (MS Word, Excel, Outlook).
- Životopis v českém jazyce včetně fotografie.
Náplň práce : organizační a administrativní podpora generálního ředitele, organizace porad, spolupráce s ostatními odděleními ve společnosti, samostatné plnění dalších úkolů dle zadání generálního ředitele, vyřizování telefonních hovorů, e-mailů a pošty, příprava podkladů ke schůzkám, organizace pracovních cest (objednávání letenek, hotelů), tvorba písemných listin, dopisů včetně překladů.
Nabízíme : dlouhodobé uplatnění na samostatné a zodpovědné pozici, příjemný pracovní kolektiv, 5 týdnů dovolené, 3 dny krátkodobého volna na vyléčení ročně (sick days), penzijní připojištění, odměna za doporučení náboru nového zaměstnance, stravenky, výuka jazyků na pracovišti, společenské akce pro zaměstnance.
- Odpovídající ohodnocení.
Zaměstnanecké výhody : stravenky, penz.poj., 5 dní dovolené navíc, 3 Sick days, zaměstnanecké akce, výuka jazyků.
Kontaktujte nás e-mailem, telefonicky nebo osobně v době od 8:00 - 16:00 hod.
Volné místo asistentka generálního ředitele pro lokalitu Zvěřínek.