OFFICE MANAŽERKA / ASISTENTKA GENERÁLNÍHO ŘEDITELE

  • Hustopeče

Pracovní místo ( OFFICE MANAŽERKA / ASISTENTKA GENERÁLNÍHO ŘEDITELE ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

18,2,2019/ Pracovní pozice - Office manažerka.
Náplní práce je administrativní a organizační podpora ředitele, zajišťování administrativní agendy (korespondence, zápisy z porad a jednání, firemní nařízení apod.), zajišťování jednání včetně přípravy podkladů, organizace času ředitele, zajišťování chodu kanceláře ředitele (zajišťování nákupů apod.), řízení, koordinace a kontrola procesů firmy, včetně nastavování těchto procesů v počátcích, zastupování ředitele, práce na marketingu firmy (zpracování dat, příprava podkladů, spolupráce na tvorbě strategií), delegování úkolů.
Požadujeme min. SŠ vzdělání, práce na PC (rychlé psaní všemi deseti, perfektní znalost Microsoft Office - excel a word), schopnost rychle vnímat a učit se, spolehlivost, oddanost, smysl pro preciznost a odpovědnost, znalost marketingu a reklamy, chuť řídit kolektiv, komunikační dovednosti, výhodou zkušenosti s tvorbou webu, prací na instagramu, facebooku, ŘP skB
Práce na HPP, dobré finanční ohodnocení: základ 25-28000,- + prémie za dobře odvedenou práci + odměny, služební mobil, notebook, zajímavá práce v prosperující firmě, práce v klimatizovaném prostředí, pitný režim, léky k dispozici v kanceláři, parkování zdarma v místě práce, společenské akce, možnost seberealizace, rozvoje a kariérního postupu.
V případě zájmu nás kontaktujte e-mailem.
Volné místo office manažerka / asistentka generálního ředitele pro lokalitu Hustopeče.

Vložit inzerát