Pracovní místo ( REFERENT/-KA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
REFERENT/-KA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ
- PP na dobu neurčitou, nástup možný ihned
- Náplň práce: komunikace se stálými i novými zákazníky, udržování databáze zákazníků, příjem zboží a fakturace, komunikace s tuzemskými dodavateli a zajištění nákupu sortimentu dle objednávek, vyřizování celních formalit při dovozu zboží z EU a třetích zemí, další činnost dle specifikace a požadavků OŘ
- Požadujeme: min. SŠ vzdělání, aktivní znalost MS Office (Excel, Word, Outlook, znalost K2 výhodou) a internet, zkušenosti se sklady, příjmem a výdejem zboží a fakturací, organizační dovednosti, časová flexibilita, odolnost, komunikativnost, vstřícnost, příjemné vystupování vůči zákazníkům, spolehlivost a loajalita, praxe na obdobné pozici vítána, znalost AJ výhodou
řidičské oprávnění skupiny B výhodou
- Nabízíme: zázemí stabilní společnosti, plat 25 000Kč, možnost růstu, základní pracovní doba 07:00 - 15:30, zaměstnanecké výhody, profesní vzdělávání, nástup dle dohody po osobním pohovoru
- V případě zájmu nám, prosím, zašlete životopis na e-mail: michal.tesar@jopeco.cz
Volné místo referent/-ka obchodního oddělení pro lokalitu Praskačka.