Pracovní místo ( Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Pro stávající obchodní tým hledáme Referentku zákaznické kanceláře. Tato pozice je zodpovědná za administrativní podporu obchodu (organizace porad a pracovních jednání, zpracovávání reportů a prezentací, podpora obchodníků a manažera, zajištění chodu kanceláře).
Požadujeme: uživatelskou znalost práce na PC pro zpracování běžné administrativní agendy (Word, Excel, Power Point, Internet), samostatnost, odpovědnost a spolehlivost, trestní bezúhonnost. Praxe na obdobné pozici výhodou
Příjemné pracovní prostředí, zázemí a stabilitu jedné z největších pojišťoven na světě, široké spektrum firemních výhod (5 týdnů volna, měsíční bonus, příspěvek na produkty společnosti, atd...)
Volné místo pracovníci v zákaznických kontaktních centrech pro lokalitu Znojmo.