Pracovní místo ( Specialista zákaznického servisu s NJ a AJ ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Specialista zákaznického servisu s NJ a AJ
Náplň práce
•Telefonický a e-mailový kontakt se zákazníky z evropských zemí (převážně Německo, Rakousko,
Velká Británie, Česká Republika, Slovensko)
•Příjem a zpracování zákaznických požadavků
•Zajišťování a kontrola včasné reakce servisních partnerů, informování zákazníků
•Komunikace s evropskými pobočkami firmy HAUSER a s jejími partnery
•Návrhy nových a zlepšování stávajících procesů
•Nejedná se o aktivní telemarketing
Požadujeme
•Aktivní znalost německého jazyka (min. C1) a anglického jazyka (min. B2/C1)
•Velmi dobré komunikační schopnosti
•Zájem o zákaznický servis
•Aktivní a iniciativní osobnost
•Zkušenost z pozice telefonního operátora výhodou
•Ochota práce na 3 směny
Nabízíme
•Zázemí mezinárodní expandující společnosti
•Různorodou a perspektivní práci
•Denní využití cizích jazyků
•Atraktivní mzdové ohodnocení
•Smlouvu na dobu neurčitou
•Možnosti dalšího vzdělávání (jazykové kurzy)
•Dotované stravování
•5 týdnů placené dovolené
•Příspěvek na životní pojištění / penzijní spoření
•Věrnostní prémie za odpracovanou dobu
•Příspěvek na sportovní akce
•Zdarma očkování proti chřipce
•Místo práce: České Budějovice
Zašlete nám prosím svůj životopis i v německém jazyce. Děkujeme
Volné místo specialista zákaznického servisu s nj a aj pro lokalitu České Budějovice.