Pracovní místo ( Asistent/ka obecního úřadu obce Nevřeň ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Místo výkonu práce: Obecní úřad Nevřeň
Náplň práce:
- zpracování podkladů pro zúčtování mezd, vedení pokladny, příprava, kontrola a evidence účetních dokladů, fakturace, agenda evidence majetku, příprava podkladů pro audit, běžná administrativa obce, správa poplatků a plateb dle OZV a smluv, příprava podkladů pro jednání zastupitelstva a pro tvorbu OZV a smluv, pořizování zápisů z jednání, ověřování podpisů a listin, obsluha datové schránky, CZech Point, spisové služby, evidence obyvatel a ostatní evidence, správa úřední desky, hlášení obecního rozhlasu, příprava a organizační zajištění kulturních a společenských akcí pořádaných obcí, vedení agendy odpadového hospodářství, správní činnosti, obsluha www stránek a facebooku obce.
Pracovní poměr na dobu určitou, pracovní úvazek 6 hodin, později možné 8 hodin, úřední hodiny min. 1x týdně, účast na občasných akcích obce, které mohou být o víkendu
Požadavky:
- státní občanství České republiky
- občanská a morální bezúhonnost dle § 4 zákona o úřednících samosprávných celků
- min. středoškolské vzdělání ukončené maturitou nejlépe ekonomického směru
- znalost práce na PC (World, Excel, Outlook, Explorer), schopnost orientace v nových uživatelských aplikacích
- schopnost učit se nové věci, samostatnost, spolehlivost a odpovědný přístup k plnění pracovních úkolů, asertivita, organizační schopnosti, komunikační dovednosti
- příjemné vystupování, vstřícnost při jednání
Zájemce podá písemnou příhlášku, která musí obsahovat:
Jméno, příjmení a titul zájemce
Datum a místo narození zájemce
Státní příslušnost zájemce
Místo trvalého pobytu zá