Asistent/ka jednatelky - personalista/ka

  • Cheb

Pracovní místo ( Asistent/ka jednatelky - personalista/ka ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Místo výkonu práce: Spojovací 2426/2, 350 02 Cheb. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok s 3-měsíční zkušební dobou) - poté možné prodloužení. Nástup možný ihned nebo dle dohody. Pracovní doba: pružná pracovní doba (jednosměnný provoz).

Jsme společnost s tradicí v polygrafickém průmyslu od roku 1990. Nabízíme komplexní služby v oblasti ofsetového a digitálního tisku, kreativní grafické služby našeho DTP studia, CTP a knihárenské zpracování produktů širokého rozsahu jako například časopisy, brožury, knihy a podobně.

Náplň práce: vedení personální agendy, v případě znalostí a praxe v oblasti mzdového účetnictví i vedení mzdové agendy, zpracování a vyúčtování služebních cest a vedení knih jízd, komunikace se státními, správními orgány a soukromými subjekty, péče o administrativu BOZP a PO, získávání, výběr a příjem nových zaměstnanců, kompletní správa personálních dat včetně provádění aktualizací a změn, spolupráce se zaměstnanci obchodního oddělení, oddělení výroby a oddělení nákupu, organizační a administrativní podpora jednatelky společnosti, zpracování přijaté a odeslané pošty. Požadujeme: SŠ nebo VŠ vzdělání, praxe na obdobné pracovní pozici podmínkou, znalost zákoníku práce, výborné komunikační dovednosti, spolehlivost, samostatnost, pečlivost, důslednost, schopnost organizovanosti práce, schopnost týmové práce, uživatelské znalosti na PC (MS Office), znalost mzdového účetnictví výhodou, znalost programu VEMA výhodou, znalost AJ či NJ výhodou, řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič/ka). Nabízíme: jazykové kurzy, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na stravován

Vložit inzerát