Pracovník/ce distančního zákaznického servisu

  • Jeseník

Pracovní místo ( Pracovník/ce distančního zákaznického servisu ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

AKTUALIZACE 26.4.2019
První kontakt písemný, osobní po dojednání schůzky:
Osobní schůzky po zaslání životopisu a telefonické dohodě na kariera@czechproduct.cz, telefon 777 066 391
Souhlas se zpracováním osobních údajů je uvedený na https://www.czechproduct.cz/14848/souhlas-kariera/ . Odesláním životopisu souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

Pracovní náplň:
Identifikace potřeb a požadavků zákazníka, ověření zákaznické historie, řešení obdrženého požadavku, příprava a odeslání odpovědí klientům v elektronické formě, zadávání dat do informačních systémů, nabídka doplňkových produktů.

Zaměstnavatel požaduje:
Úplné středoškolské vzdělání (maturita). Velmi dobrý písemný a slovní projev, znalost práce na PC, orientace v prostředí internetu, odpovědnost, schopnost pracovat v týmu, všeobecný rozhled, zájem o obor.

Zaměstnavatel nabízí:
Možnost pracovní smlouvy na dobu neurčitou, podporu, zaškolení a prostor k adaptaci, možnost dalšího vzdělávání v oboru, kariérní postup, zázemí stabilní firmy. Pružná pracovní doba.
Volné místo pracovník/ce distančního zákaznického servisu pro lokalitu Jeseník.

Podobné nabídky

příprava rychlého občerstvení

BARIS s.r.o.

  • Vrbno pod Pradědem
  • Plný úvazek
  • Inzerováno déle jak měsíc

Podobné nabídky

příprava rychlého občerstvení

BARIS s.r.o.

  • Vrbno pod Pradědem
  • Plný úvazek
  • Inzerováno déle jak měsíc
Vložit inzerát