Pracovní místo ( Uživatelská podpora on-line služeb pro vozy ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Chceš být součástí uživatelské podpory aplikace MyŠKODA? A zabývat se tak oblastí on-line služeb pro automobily v oblasti IT a techniky vozu? Pak jsi tady správně!
O čem to bude?
- Řešení incidentů a požadavků na změnu pro MyŠKODA App (analýza, lokalizace, reprodukce, dokumentace)
- Tvorba testovacích scénářů a testovacího plánu
- Testování nových řešení změn a UAT (proaktivní přístup)
- Součinnost při komunikaci s importéry ŠKODA týkající se incident a change managementu)
- Komunikace s uživatelem za využití B2C kanálů mobilní aplikace (analýza review na App Store, Google Play, příprava odpovědí)
- Spolupráce s vývojovými týmy aplikace
Co by měl náš nový kolega mít?
- SŠ vzdělání v oboru IT
- Minimálně 2 roky zkušeností z oblasti testování (vytváření testovacích scénářů, testovací plán)
- Znalost AJ na komunikativní úrovni
- Znalost mobilních technologií (Android, iOS)
- Schopnost analytického myšlení
- Systematický přístup
- Komunikativnost
Výhodou bude:
- Znalost JIRA
Nezalekni se našich požadavků! Pokud splňuješ jen některé požadavky, zkus se přihlásit! Za zkoušku přece nic nedáš a pro šikovné lidi se u nás práce vždycky najde. Rádi se s tebou setkáme a případně Ti nabídneme i jiné pozice, které odpovídají Tvému profilu a tomu, co Tě baví, lépe!
Volné místo uživatelská podpora on-line služeb pro vozy pro lokalitu Mladá Boleslav.