Pracovní místo ( Účetní - centrála Kdyně ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Náplň práce:
•Evidence, vytváření, kontrola a archivace účetních dokladů, Intrastat
•Zavádění podkladů do účetního SW
•Komunikace s pobočkami v rámci celé ČR při řešení účetních a daňových záležitostí
•Komunikace s odběrateli včetně zahraničních (SK, DE)
•Spolupráce s ostatními odděleními centrály, vyřizování pošty
Požadavky:
•SŠ (min.) - ekonomického zaměření
•Znalost účetní a daňové problematiky, Intrastat výhodou
•Praxe v oboru optimálně 2 roky
•Znalost NJ na komunikativní úrovni
•Dobrá uživatelská znalost PC – zejména MS Excel
•Preciznost, odpovědnost, spolehlivost
Nabízíme:
•Zaměstnání v HPP ve stabilní společnosti s vedoucím postavením na trhu
•Příspěvek na stravování a další zaměstnanecké benefity
•Mzdové ohodnocení podle vzdělání a praxe
•Profesní rozvoj a růst podpořený firemními vzdělávacími programy
Nástup:
•Možný ihned, nebo dle dohody
Kontaktní osoby:
•Vedoucí personálního oddělení: Mgr. Michaela Krekulová, tel.: 379 302 965
•Vedoucí účetního oddělení: Marta Tomanová, tel.: 379 302 912
Pokud Vás zaujala naše pracovní nabídka a splňujete uvedené předpoklady, zašlete Váš strukturovaný životopis na e – mail: job@apm.cz, předmět zprávy: ÚČETNÍ_Kdyně.
Volné místo účetní - centrála kdyně pro lokalitu Kdyně.