Pracovní místo ( Referent/ka nákupu - nákupčí ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Nástup možný IHNED. Pracovní doba 06,00 - 14,30hod..
Náplň práce:
objednávání komponentů; komunikace s dodavateli a dalšími odděleními napříč společností; kontrola termínů; odpovědnost za stav zásob ve skladu, zajištění dodávek dílů pro plynulý chod výroby.
Požadujeme:
středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání (technického směru výhodou); řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič(ka)); dobrá znalost MS Office; zkušenost v nákupu výhodou; znalost systému Helios výhodou ne však nutností; samostatnost při řešení zadaných úkolů, pečlivost; schopnost týmové spolupráce; organizační schopnosti, loajalita a časová flexibilita
Nabízíme:
Bonifikace, projektové odměny, stravenky, firemní akce, telefon, výuka AJ na pracovišti; možnost prodloužení pracovního poměru
Zájemci se mohou hlásit:
- zasláním životopisu (CV) na e-mail: martina.olle@cmzo-e.cz;
- telefonicky na čísle 734 203 946 nebo 723 170 370 - pan Roman Uherec nebo paní Martina Olle
Volné místo referent/ka nákupu - nákupčí pro lokalitu Hranice.