Pracovní místo ( Supervisor a Trenér call centra ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Jsme společnost ATODA Telemarketing s.r.o., působíme v oblasti telemarketingu a v dalších obchodních činnostech, patříme k pěti nejúspěšnějším na českém trhu.
Náplň práce
- Organizace a koordinace činnosti pracovníků při prodeji po telefonu.
- Přímé vedení týmu (10 a více podřízených) prodejců.
- Trénink a ovlivňování výkonnosti týmu a rozvoje jednotlivců.
Jaký bys měl být?
- Máš zkušenosti s vedením a tréninkem prodejců v Call centru?
- Jsi flexibilní a odolný vůči stresu?
- Jsi obchodník duší i tělem?
- Rozumíš si s počítačem – MS Office?
Ano? Je ti to blízké? Tak přijď!
Co ti nabízíme?
- Dobrodružnou a kreativní práci s posádkou, která potřebuje svého kapitána.
- Už jsi někdy v zaměstnání dostával nanuky, pizzy, ovoce nebo třeba i koblihu? U nás je to běžné.
- Práci v krásném pracovním prostředí call centra ATODA, v centru Příbrami.
- Získáš zvýhodněné mobilní tarify pro tebe i tvé okolí.
- Pracovní doba PO - PÁ (8:00 - 16:30), víkendy a svátky volno.
- Zajímavé finanční ohodnocení – fixní složku mzdy + variabilní část.
Pokud tě naše nabídka zaujala, pošli nám tvůj životopis na email nabory@atoda.cz, nebo nám rovnou zavolej na 380 900 122.
Volné místo supervisor a trenér call centra pro lokalitu Příbram.