Pracovní místo ( Referent/ka odboru právního (právník) ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.zamberk.cz/úřední deska/personální záležitosti
Pracovní poměr na dobu určitou (3 roky)
Požadujeme: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu - obor právo (min. vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu - obor právo), dobré komunikační schopnosti, umění jednat s lidmi, dovednost pracovat na PC (Office, Windows, Excel, Word, Internet), samostatnost, časovou flexibilitu, ochotu dále se vzdělávat.
Předpoklady: státní občanství ČR, u cizího státního občana trvalý pobyt v ČR, dosažení věku 18 let, svéprávnost, bezúhonnost.
Nabízíme: možnost trvalého vzdělávání a osobního růstu, 11. platovou třídu.
Uchazeč předloží písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti:
jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození uchazeče, státní příslušnost uchazeče, místo trvalého pobytu uchazeče, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, datum a podpis uchazeče, kontaktní spojení.
Informace o rozsahu zpracování osobních údajů uchazeče jsou uvedeny ve formuláři Přihláška do výběrového řízení, která je přílohou tohoto oznámení nebo na www.zamberk.cz, úřední deska, personální záležitosti.
K přihlášce je nutno přiložit:
• motivační dopis,
• strukturovaný životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech týkajících se oblasti účetnictví a daňové problematiky (příp. reference),
• výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních