Pracovní místo ( Customer Service Specialist - French ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
První kontakt e-mailem: vitezslav.resatko@mann-hummel.com
NÁPLŇ PRÁCE:
Potvrzení správnosti informací na zákaznické objednávce / Confirm order details with customer
Zpracování cenových rozdílů / Manage price dispute (e.g. price deviation)
Vystavování dobropisů / Issue credit
Správa zákaznických portálů / Manage customer portals
Manuální zadávání objednávek do SAPu / Manual order entry
Monitorování a zpracování EDI objednávek, faktur po splatnosti / Monitor and resolve of EDI orders/
Potvrzování objednávek zákazníkovi / Send order confirmation to customer
Porvzování výjímek v objednávkach/Manage Order Exceptions
POŽADAVKY NA ZAMĚSTNANCE:
Aktivní znalost francouzského jazyka (min. B2/C1) / Good knowledge of French language (B2/C1)
Aktivní znalost anglického jazyka (min. B2) / Good knowledge of English language (B2)
Výhodou znalost italského nebo španělského jazyka na komunikativní úrovni / Knowledge of Italian or Spanish language on communicative level is advantage
Znalost systému SAP výhodou / Knowledge of SAP system is advantage
Výborné komunikační a organizační dovednosti / Good communication and organizational skills
Pečlivost a důraz na detail / Focus on detail
MS Office, především MS Excel / MS Office, mainly MS Excel
Ochota cestovat / Willingness to travel
Řidičský průkaz sk. B / Driving license B
Zaměstnanecké výhody:
13./14./15. mzda
6 týdnů dovolené
Možnost Home Office
Podpora jazykového vzdělávání
Flexibilní formy práce (pružná pracovní doba)
Nadstandartní systém vzdělávání
Věrnostní bonus již po prvním odpracovaném roce
Volné místo customer service specialist