Pracovní místo ( Manažerka klienského servisu v lázních ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Kontakt: Kuchařová Eva, tel.: 702153251, e-mail: nabor@laznejachymov.cz
POŽADUJEME:
vzdělání - min. střední s maturitou + praxe v hotelnictví
případná praxe v oboru recepce nebo rezervačního oddělení
schopnost navazovat kontakty a flexibilita při jednání s klienty
obchodní schopnosti, komunikační a prezentační dovednosti
přístup orientovaný na zákazníka a výsledek, profesionální vystupování, časová flexibilita
iniciativní a rozhodné jednání, dobré organizační schopnosti, samostatnost
schopnost komunikovat písemně i ústně v českém, německém, anglickém a ruském jazyce
znalost programu L BIS výhodou
NÁPLŇ PRÁCE:
péče o ubytovaného klienta a agenda s tím spojená, informativní schůzky, společná sezení
řešit a vyřizovat připomínky a stížnosti klientů, jejich dotazy
získávat a vyhodnocovat informace od klientů
vést agendu opakovaných výročních pobytů
spolupráce s recepcí a úsekem rezervací
spolupráce s úsekem obchodu a marketingu
spolupráce s manažery hotelu
vypracovávat podklady na porady
NABÍZÍME:
zázemí a stabilitu silné společnosti, mzdový měsíční tarif od 26 000 Kč + po zapracování čtvrtletní odměny
zajímavou, zodpovědnou práci v přátelském kolektivu
příjemné pracovní prostředí
Zaměstnanecké výhody a benefity: 5 týdnů dovolené, rekreace ve spřátelených lázních, kvalitní dotované stravování - obědy za 22 Kč, možnost plavání v bazénu za zvýhodněné ceny, příspěvky na dětské tábory, odměny k pracovním výročím, zvýhodněný tarif u mobilního operátora, příspěvky na dovolené a Vánoce.
Do VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ budou zařazeni všichni zájemci, kteří zašlou svůj motivační dopis, p