Pracovní místo ( Recepční, asistentka personalisty ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Jedná se o zástup za mateřskou dovolenou.
Náplň práce:
telefonická a emailová komunikace se zákazníky, uvádění návštěv, příjem a distribuce pošty, vedení pokladny, evidence služebních aut, zajišťování administrativních prací - asistence personalisty.
Požadujeme:
základní znalost angličtiny.
Nabízíme:
25 dní dovolené; dotované firemní stravování; příspěvek na dopravu; volání zdarma do všech mobilních sítí; pololetní odměny; odměny při životním a pracovním výročí; odborné vzdělávání; firemní akce
Zájemci se mohou hlásit:
- zasláním životopisu (CV) na e-mail: iveta.gresova@tigemma.cz
Volné místo recepční, asistentka personalisty pro lokalitu Bělotín.