Pracovní místo ( úředník/úřednice na odbor kanceláře tajemníka Městského úřadu ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Úředník/úřednice na odbor kanceláře tajemníka Městského úřadu
Charakteristika pozice:
referent společné státní správy a samosprávy
Místo výkonu práce: Městský úřad Adamov, Pod Horkou 101/2, 679 04 Adamov
Platové podmínky: se řídí zákoníkem práce a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců orgánů státní správy, některých dalších orgánů a obcí, v platném znění, platová třída 8 - 9, tj. od 18 000,- Kč dle vzdělání a praxe
Předpokládaný termín nástupu: dle dohody
Požadavky:
- SŠ/VOŠ - nejlépe v oblasti veřejné správy
- základní orientace v právních předpisech veřejné správy
- nadstandardní uživatelská znalost PC, případně dohled nad interní IT
- samostatnost, odpovědnost, pečlivost
- ŘP sk. B
Dále výhodou:
- praxe v oboru veřejné správy, zkouška odborné způsobilosti na úseku ochrany přírody a krajiny
- znalost práce s databázemi, rejstříky, archivace apod.
Nabízíme:
- pracoviště s velmi dobrou dopravní dostupností v rámci IDS JMK, zajímavou a různorodou práci ve veřejné správě, osobní příplatek a odměny odpovídající dosahovaným výsledkům, pět týdnů dovolené, čtyři plně hrazené sick days, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, na kulturu, dovolenou apod., široké možnosti dalšího vzdělávání, stabilní pracovní prostředí, pružnou pracovní dobu, příjemný pracovní kolektiv
Náležitosti přihlášky jsou: jméno, příjmení, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), telefonní spojení, e-mailová adresa, datum a podpis.
K přihlášce p