Pracovní místo ( Vedoucí oddělení administrativy - IT ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Místo výkonu práce: Praha
Kontaktní osoba: Jinyang Li, e-mail: li.jinyang@bankcomm.com
UPŘESŇUJÍCÍ INFORMACE:
Náplň práce:
1, Implementování strategií IT centra, výzkum a vypracovávání plánu rozvoje a pracovních plánů pražské pobočky pro IT;
2, Implementování výkonnostních cílů přidělených pobočkou a dále budete odpovědný za výkon správních útvarů;
3. Implementování politiky IT a systémů ústředí;
4, Budete zodpovědný za plánování, výstavbu, obstarávání, údržbu a správu IT infrastruktur, počítačové místnosti a softwaru / hardwaru pobočky Praha;
5, Zabezpečování sítě a zabezpečování dat, jakož i výstavba a výcvik systému obnovy po havárii pražské pobočky;
6, Provozování, údržba, optimalizace a upgrade obchodního systému pražské pobočky.
7, Spravování obchodních požadavků implementace pražské pobočky, včetně sběru, analýzy, rozvoje, přejímací zkoušky, dodávky.
8, Řešení denních administrativních záležitostí pražské pobočky a pomáhání generálnímu řediteli zpracovávat každodenní práci, mimo jiné organizování souvisejících setkání a připravování důležitých činností;
9, Spravování dokumentů a materiálů pražské pobočky, včetně korespondencí, oficiálních dokumentů a archivů;
10. Zabezpečování logistické podpory, mimo jiné včetně čištění, zabezpečení a údržby a správy kancelářských prostor;
11, Spravování investičního majetku a kancelářských potřeb pražské pobočky;
12, Řízení vnějších záležitostí, mimo jiné včetně externího styku, přijímání a organizace podnikových činností.
13, Spolupracování s ostatními odděleními pobočky.
14, Dodatečná ad-hoc práce přiřazená vedením pobočky nebo