Pracovní místo ( Referent/ka ekonomického oddělení ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Zástup za rodičovskou dovolenou. Náplň práce: Administrativní podpora ekonomického oddělení, fakturace, zpracování smluv (DPP, DPČ, nájemní smlouvy apod.), spolupráce s organizacemi zastupující autory, ČSÚ, ÚP apod.; příprava ekonomických podkladů, práce v účetním softwaru Pohoda, vedení agendy pošty, evidence a archivace obchodní dokumentace apod.
Požadavky: Orientace v Zákoníku práce a Občanském zákoníku, znalost práce na PC - MS Office podmínkou, praxe na obdobné pozici výhodou, dobrá orientace v ekonomické oblasti vč. znalosti programu Pohoda. Organizační schopnosti, samostatnost a flexibilita při hledání řešení. Vysoké pracovní nasazení a schopnost práce v týmu. Velmi dobré komunikační schopnosti, zodpovědnost a loajalita.
Pracovní doba: plný 8 hod. úvazek, nástup do práce mezi 7-8 hod. ranní.
Nabízíme: Zázemí stabilního zaměstnavatele, práci v atraktivním uměleckém prostředí, 5 týdnů dovolené, prémie a odměny, příspěvek na stravování, zaměstnanecké zvýhodněné vstupné na divadelní představení.
Zasílat: strukturovaný životopis + motivační dopis.
Volné místo referent/ka ekonomického oddělení pro lokalitu Šumperk.