ASISTENT/KA KANCELÁŘE v Realitní společnosti České spořitelny

  • Liberec

Pracovní místo ( ASISTENT/KA KANCELÁŘE v Realitní společnosti České spořitelny ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Požadujeme:
- Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
- Uživatelská znalost práce s PC, MS Office
- Dobré administrativní, komunikativní a organizační schopnosti
- Zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost
- Příjemné a reprezentativní vystupování
- Aktivní přístup k zadaným úkolům
- Pracovní zkušenosti na obdobné pozici výhodou
Náplň práce:
- Administrativní a organizační práce
- Vedení agendy obchodů
- Zajištění chodu kanceláře po provozní stránce
- Komunikace s novými i stávajícími klienty společnosti, dodavateli, úřady
- Administrativní podpora pro realitní makléře
Nabízíme:
- Zajímavou, zodpovědnou a perspektivní práci ve významné společnosti
- Příjemné pracovní prostředí v menším přátelském kolektivu
- Dobré platové podmínky s finančními bonusy
- Místem pracoviště je centrum Liberce, Felberova 4
- Nástupní termín únor 2019
Pokud Vás tato pracovní nabídka zaujala a věříte, že byste mohl/a být vhodným kandidátem, zašlete nám Vaše aktualizované CV na email: divizenemovitosti@rscs.cz, bližší informace na tel.: 724 833 611.
Volné místo asistent/ka kanceláře v realitní společnosti české spořitelny pro lokalitu Liberec.

Vložit inzerát