Vedoucí úředník/úřednice - vedoucí odboru sociálních věcí a zdravotnictví

  • Cheb

Pracovní místo ( Vedoucí úředník/úřednice - vedoucí odboru sociálních věcí a zdravotnictví ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje dle zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení místa vedoucího/vedoucí odboru sociálních věcí a zdravotnictví.

Druh práce: vedoucí úředník/úřednice - vedoucí odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Platová třída: 12
Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb
Termín nástupu: 1. března 2019 nebo dle dohody
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
Pracovní doba: Po+St (7:30-17:00 h), Út+Čt+Pá (6:30-14:00 h - pružná pracovní doba).

Předpoklady pro vznik pracovního poměru vedoucího úředníka podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.:
- státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR
- věk minimálně 18 let
- způsobilost k právním úkonům
- bezúhonnost
- ovládání jednacího jazyka
- splnění předpokladů podle zákona č. 451/1991 Sb., v platném znění (tzv. lustrační zákon).

Minimální požadavky úřadu:
- vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu
- organizační, řídicí a komunikační schopnosti, praxe v řízení zaměstnanců 3 roky
- znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů
- znalost zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně dětí, ve znění pozdějších předpisů
- znalost zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů
- znalost zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů v části rodinné právo
- rámcová znalost zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů
- orientace v oblasti poskytování sociálních služeb v Karlovarském kraji
- dobrá uživatelská znalost práce s PC (Word, Excel, inter

Vložit inzerát