referent/ka oddělení Pohledávek a IBV odboru Právních služeb

  • Brno

Pracovní místo ( referent/ka oddělení Pohledávek a IBV odboru Právních služeb ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Strukturovaný životopis s podrobným popisem praxe a motivačním dopisem zasílejte do 31. 12. 2018 na emailovou adresu: radomira.ondraskova@uzsvm.cz
Požadované dovednosti
-min. úplné středoškolské vzdělání - ekonomický směr výhodou
-výborná uživatelská znalost práce na PC
-adaptabilita k práci ve vnitřních informačních systémech ÚZSVM
-praxe na obdobné pozici výhodou
-splnění ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona 201/2002 Sb.
-trestní bezúhonnostStátní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru.
Poznámka k volnému místu: (náplň práce, popis pozice).
- vyhotovování předpisů pohledávek a jejich evidence
- zavádění a vyvádění pohledávek do účetní evidence, prostřednictvím informačních systémů Úřadu, ve spolupráci s Finančním oddělením
- provádění výpočtů úroků z prodlení dle platných právních předpisů
- vedení administrativy a statistiky vymáhaných pohledávek a další finanční operace

Upozornění:
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, nebude vracet dokumenty postoupené do výběrového řízení a nebude sdělovat uchazečům (uchazečkám), kteří nebudou vybráni na pracovní pozici, která je předmětem tohoto výběrového řízení, důvody takového rozhodnutí.
V případě, že nebudete vyrozuměni do 30 dnů od data ukončení přijímání přihlášek od uchazečů, nepostupujete do dalšího kola výběrového řízení.
Volné místo referent/ka oddělení pohledávek a ibv odboru právních služeb pro lokalitu Brno.

Vložit inzerát