Pracovní místo ( úředník - referent/ka finančního odboru ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Rámcová pracovní náplň:
- vede úplnou evidenci dlouhodobého majetku a úplnou operativní evidenci majetku města
- zajišťuje podklady pro účtování o majetku vč. odpisů a zpracování odpisových plánů
- zajišťuje komplexní agendu pojištění majetku města
- zajišťuje agendu daně z nemovitých věcí včetně zpracování daňového přiznání
- zajišťuje výkon daňových exekucí
Požadavky:
- vyšší odborné nebo střední vzdělání s maturitou ekonomického zaměření
- ověření znalostí zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, v platném znění
- dobrá uživatelská znalost práce na PC
- dobré komunikační schopnosti
- praxe ve veřejné správě a zvláštní odborná způsobilost při správě daní a poplatků výhodou
- samostatnost, spolehlivost a zodpovědnost
- řidičské oprávnění skupiny B výhodou
Nabízíme:benefity - 5 týdnů dovolené, příspěvek na penzijní připojištění, doplňkové penzijní spoření nebo životní pojištění, příspěvek na stravování formou poukázek, možnost bezúročné půjčky do 60 000 Kč.
Telefonický kontakt - pracovní den 8.00 - 13.00 hod.
Celý text na www.domazlice.eu městský úřad, úřední deska v sekci volná místa.
Přihlášku s požadovanými doklady zašlou uchazeči nejpozději do 21.1.2019 v uzavřené obálce označené
NEOTVÍRAT - VŘ pracovník FO na adresu:
Město Domažlice, odbor kancelář starosty MěÚ, náměstí Míru 1, 344 20 Domažlice
Volné místo úředník - referent/ka finančního odboru pro lokalitu Domažlice.