Pracovní místo ( referent/referentka podatelny oddělení Spisové a archivní služby odboru Informat ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
požadavky na uchazeče:
střední vzdělání s maturitní zkouškou
délka praxe min. 2 roky
znalost práce s PC (MS Office, internet)
samostatnost, spolehlivost, komunikační schopnost, pečlivost, schopnost předávání informací
státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru
trestní bezúhonnost
splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb.
charakteristika pracovního místa:
činnost spojená s chodem výpravny a podatelny dle platných předpisů
provádění ověřování přijatých dokumentů v rámci zákonných úkonů
třídění a předávání zásilek došlé pošty na jednotlivé organizační útvary Úřadu
provádění autorizované konverze dokumentů a ověření shody dokumentů a potvrzení jejich ověření
poskytování informací zaměstnancům Úřadu a veřejnosti v rámci Informačního centra Úřadu
pracovní místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením
Volné místo referent/referentka podatelny oddělení spisové a archivní služby odboru informatiky a spisová služby pro lokalitu Praha.