Konzultant Kontaktního Centra

  • Brno

Pracovní místo ( Konzultant Kontaktního Centra ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Po obdržení životopisu je vhodný uchazeč pozván e-mailem k výběrovému pohovoru.

Pro naši Zákaznickou linku hledáme nové operátory zákaznické obsluhy. Pokud jste komunikativní, máte základní uživatelskou znalost PC a baví Vás samostatná práce, jste to možná vy, koho hledáme!
Pracovní náplní této pozice bude každodenní vyřizování telefonních a písemných (e-mailových) požadavků zákazníků společnosti E.ON (nejedná se o klasický aktivní telemarketing). Vybraným uchazečům bude nabídnuta pracovní pozice ve společnosti E.ON Česká republika, s.r.o. Nástupní plat činí 21.550 Kč + roční bonus vy výši 41.300 Kč + 13. plat (další výhody Kolektivní smlouvy rádi vysvětlíme při osobním jednání). Pracovní doba je 8 hodinová (provozní doba Zákaznické linky společnosti E.ON je pondělí až pátek od 7:00 do 20:00, přesný rozpis směn je znám vždy 14 dní předem). Místem výkonu práce je Brno, Cejl 42/44.

ŠKOLÍCÍ PROCES:
Máte obavy, že je svět elektřiny a zemního plynu složitý?
Nemusíte se vůbec obávat. Během prvních tří měsíců Vás naučíme všechny technické záležitosti a obsluhovat naše informační systémy.
Projdete několika školeními, kde zdokonalíte své komunikační dovednosti a získáte pocit jistoty ve svém projevu.

POŽADAVKY NA UCHAZEČE:
- středoškolské vzdělání s maturitou
- praxe 1 rok výhodou
- dobrá uživatelská znalost MS Office
- odpovídající hlasová dispozice a výslovnost
- dobrá úroveň slovní a písemné komunikace
- odpovědnost a preciznost
- předpoklady pro týmovou práci
- samostatnost a psychická odolnost
- ochota se dále vzdělávat

Zaměstnanecké výhody:
Kolektivní smlouva spole

Vložit inzerát