Asistentka účetní kanceláře

  • Brno

Pracovní místo ( Asistentka účetní kanceláře ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

První kontakt se zaměstnavatelem e-mailem.

Náplň práce: podpora při vedení mzdové agendy a účetnictví klientů, spolupráce na měsíčních a ročních úč. závěrkách
Požadujeme:
orientaci v oblasti všeobecného a mzdového účetnictví, vzdělání v oblasti ekonomie (min.
SŠ), aktuální znalost a přehled v oblasti mzdového a pracovněprávní legislativy výhodou, znalost účetních programů Pohoda a Pamica výhodou, výborná uživatelská znalost kancelář. programů Microsoft Office.
Možnost zkráceného úvazku a flexibilní pracovní doby.

Zaměstnanecké výhody:
Stravenky a pravidelná odborná školení
Volné místo asistentka účetní kanceláře pro lokalitu Brno.

Vložit inzerát