Pracovní místo ( Asistenti HR managera ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Náplň práce: komunikace se zákazníky a úřady, komunikace a koordinace pracovníků v týmu, aktivní práce s PC a MS Office ( Word, Excel ), administrativa, práce s informačním systémem společnosti
Požadavky: vzdělání ekonomického směru, AJ slovem i písmem úroveň B1, organizační a komunikační schopnosti, samostatnost a rozhodnost, příjemné vystupování, smysl pro detail a time management, středně pokročilá znalost PC : MS Office ( Word, Excel ), zvládnutí práce pod tlakem a dodržování termínů
Nabízíme: příjemné pracovní prostředí, přizpůsobivou pracovní dobu, kvalitní zaškolení a další rozvoj v rámci společnosti, nástupní plat 20000,- po zaškolení 23000,- s možností dalšího růstu dle výkonnosti
Výhody: telefon, notebook
Volné místo asistenti hr managera pro lokalitu Napajedla.