PRACOVNÍK/CE ADMINISTRATIVY

  • Liberec

Pracovní místo ( PRACOVNÍK/CE ADMINISTRATIVY ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Náplň práce:
- zajišťování každodenní administrativy kanceláře
- evidence všech účetních dokladů do účetního systému vč. předúčtování pro externí účetní
kancelář vč. archivace dokladů (elektronicky i v listinné podobě)
- fakturace - vystavování faktur, evidence, zúčtování záloh
- zpracování bankovních výpisů pro externí účetní kancelář
- správa pokladny vč. zpracování dokladů do účetního systému vč. předúčtování
- udržování pořádku v agendách a ve všech administrativních dokumentech v tištěné i
elektronické podobě
- správa databází společnosti
- koordinace a zajištění PO a BOZP ve spolupráci s externím dodavatelem
- vedení personální agendy
- tisk a kompletace dokumentů pro všechna oddělení
- nákup režijního a spotřebního materiálu
- asistenční práce pro výrobu, obchodní, technické oddělení a realizaci
- přijímání návštěv, zajištění občerstvení, workshopů, školení apod.
Požadujeme:
- středoškolské vzdělání s maturitou ekonomického směru
- praxe v administrativě
- základní znalost účetnictví
- precizní znalost OFFICE programů – textové editory, tabulkové procesory
- znalost účetního programu MONEY výhodou
- pečlivost, pracovitost a odpovědnost za splnění svěřených úkolů
- samostatnost, komunikativní dovednosti a reprezentativní přístup
- spolehlivost, loajální a aktivní přístup k práci
- řidičský průkaz skupiny B
Mzda od 20.000,-Kč/měsíc, po zapracování navýšení o prémiové složky
Nástup možný ihned
Pracovní životopisy zasílejte na e-mail: jahodova@europanel.cz
Volné místo pracovník/ce administrativy pro lokalitu Liberec.

Vložit inzerát