Asistentka obchodního ředitele

  • Brno

Pracovní místo ( Asistentka obchodního ředitele ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Přijmeme asistentku obchodního ředitele pro naši společnost.

Ideálně je pozice vhodná pro absolventku či studentku VŠ.

Prioritou je výborná znalost anglického jazyka (tlumočení při obchodním jednání), dokonalá znalost práce na PC - MS Office, řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič. Požadujeme také pečlivost, samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost a organizační schopnosti.

Nabízíme možnost HPP i DPP či částečného úvazku, vše dle dohody. Příjemné prostředí a pohodový kolektiv. Služební telefon i pro soukromé účely, pracovní doba 8:00 - 16.00, platové ohodnocení 20-25.000,-měs.

Náplní práce je především zajištění všech administrativních prací v rámci obchodního oddělení , evidence smluv, komunikace s klienty.

Termín nástupu : 2.1.2019

Smlouva na dobu určitou - 1 rok, poté možnost prodloužení.
Volné místo asistentka obchodního ředitele pro lokalitu Brno.

Vložit inzerát