Pracovní místo ( Referent/ka provozní kanceláře - skladového informačního systému ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
NÁPLŇ PRÁCE: nastavování přístupových práv nových uživatelů, nastavení tiskáren a skenerů, kontrola chodu skladového systému a všech podpůrných procesů a služeb, řešení běžných systémových problémů, školení nových uživatelů, provádění reportingů a podpora administrativního oddělení
POŽADAVKY: SŠ, VOŠ vzdělání, aktivní znalost NJ, popř. AJ výhodou, zkušenost z výrobního závodu výhodou, velmi dobrá znalost práce na PC podmínkou, svědomitost, pečlivost, samostatnost, velmi dobré organizační schopnosti, ŘP sk. B
NABÍZÍME: 13. mzdu, 5 týdnů dovolené + možnost 4 dodatečných dnů náhradního volna, pružnou pracovní dobu, příspěvek na dopravu dle vzdálenosti až 18 900 Kč/rok, firemní kantýnu - příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění 6 000 Kč/rok, finanční příspěvek k významným životním událostem, jazykové kurzy, podporu volnočasových aktivit
KONTAKT: osobně (vrátnice firmy, vyplnění dotazníku), telefonicky (po-čt 7-15h, pá 7-14h), e-mailem
Volné místo referent/ka provozní kanceláře - skladového informačního systému pro lokalitu Jevíčko.