Pracovní místo ( Personalista ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Hlavní náplň činnosti:
Zajišťování personální agendy v rámci projektu, činností spojených s uzavíráním a změnami pracovních smluv, DPČ a DPP, tvoření dodatků.
Vedení osobní evidence zaměstnanců, jejich osobních spisů a zabezpečování dalších činnosti s tím souvisejících.
Sledování pracovně právních předpisů a provádění poradenské činnosti v personální oblasti, práce s interními personálními databázemi (vkládání dat, provádění změn, zabezpečení agendy související s výkazy práce).Příprava mzdových a personálních podkladů pro případné kontroly.Komplexní koordinace a zajišťování rozvoje oblasti organizačních vztahů a systemizace, personalistiky, odměňování zaměstnanců v pracovním poměru a komplexní koordinace personální správy. Archivace dokladů.
•
Požadujeme:
Min. SŠ, praxe v oblasti personální agendy min. 2 roky
Znalost legislativy z oblasti personální agendy
Vynikající komunikační dovednosti a organizační schopnosti
Schopnost samostatného řešení úkolů pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost, flexibilitu, vysoké pracovní nasazení, odolnost vůči stresu
Dobrou znalost práce na PC (MS Office - Word, Excel, Outlook)
Volné místo personalista pro lokalitu Praha.