Office manager

  • Brno

Pracovní místo ( Office manager ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

První kontakt e-mailem

Náplň práce:
- Asistentské práce
- Řešení operativních problémů a požadavků
- Organizace a plánování schůzek
- Nutná znalost provozu a vedení kanceláře, praxe min. 2 roky
- Jedná se převážně o samostatnou práci, požadujeme tedy velmi proaktivní přístup a samostatnost
- Příprava podkladů k jednání, zápisy z porad, příprava prezentací, právní dokumentace, zajišťování obchodní korespondence
- Vedení prvotní evidence (FP, FV, VPD, PPD)
- Pošta - zpracování a evidence, zapisování došlé a odeslané pošty, kontrola faktur
- Příprava pracovních smluv a dodatků, kontrola a vedení personální agendy, příprava podkladů pro mzdovou účetní
- Vyhotovení objednávek
- Tvorba knihy jízd
- Udržování chodu kanceláře, objednávka kancelářských potřeb, atd.
- Organizace firemních akcí, konferencí, prezentací
Požadujeme:
- Min. ukončení SŠ vzdělání
- Praxe na stejné či obdobné pozici nutná
- Precizní znalost Outlook, Excel, Word, znalost účetního programu Altus Vario výhodou
- Výborná znalost práce na PC a výpočetní techniky
- ŘP skupiny B a znalost AJ vítána
- Výborná orientace v oblasti administrativy a plánování času
- Orientace v oblasti realit vítána
- Odolnost vůči stresu, samostatnost, pečlivost a všestrannost
- Příjemné reprezentativní vystupování a vzhled
Nabízíme:
- Zajímavé osobní ohodnocení
- Práci na dobu určitou
- Malý, stabilní a příjemný kolektiv
- Prostor pro osobní a profesní rozvoj a růst
- Prémie, firemní akce, příspěvek na sportovní aktivity

Zaměstnanecké výhody:
Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na sport/kulturu/v

Vložit inzerát