Pracovní místo ( ASISTENT/KA ZAHRANIČNÍHO OBCHODU ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Požadavky:
-dobrá znalost práce na PC (MS Office)
-aktivní používání AJ - na komunikativní úrovni (slovem i písmem), další jazyky výhodou
-základní technické znalosti výhodou
-praxe v administrativě a zahraničním obchodu výhodou
-řidičský průkaz skupiny B
-reprezentativní vystupování
-ochota učit se novým věcem
-samostatnost, zodpovědnost, pečlivost, flexibilita a asertivita
-velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
-loajalita
Charakteristika pracovního místa:
-komunikace s obchodními partnery prostřednictvím e-mailu, telefonicky, osobně v AJ a ČJ
-zpracovávání zakázek přes vnitropodnikový systém Signys
-tvorba cenových nabídek, kalkulace cen
-koordinace dopravy
-příprava podkladů k jednání
-aktivní účast na mezinárodních veletrzích
Nabízené výhody:
-možnost platového růstu
-možnost seberealizace a dalšího vzdělávání
-motivační roční odměna
-mobilní telefon
-zvýhodněné mobilní volání či bankovní služby u partnerské banky
-možný příspěvek na penzijní připojištění
-příspěvek na (vnitropodnikové) stravování
Podmínkou účasti ve výběrovém řízení je zaslání strukturovaného životopisu s přiloženou fotografií.
Pozice je vhodná i pro absolventy.
kontakt: e-mailem
Volné místo asistent/ka zahraničního obchodu pro lokalitu Benecko.