Pracovní místo ( Asistentka výkonného ředitele ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Asistentka výkonného ředitele bude zodpovědná za
- zpracování administrativní agendy
- vedení diáře nadřízeného zaměstnance
- organizování pracovních cest (letenky, ubytování)
- přípravu podkladů pro jednání a porady, zpracování zápisů z nich
- vyřizování obchodní korespondence
- obsluhu datových schránek
- vykonávání dílčích administrativních prací, obsluha kancelářské techniky (scanner, kopírka, ...)
Co by Vám nemělo chybět
SŠ /VOŠ/ VŠ vzdělání
Praxe v administrativě (i brigády v rámci studia)
Dobrá znalost práce na PC - MS Office (znalost IS SAP výhodou)
Dobré organizační schopnosti, zodpovědný přístup k práci
Příjemné a seriózní vystupování, komunikativnost
Časová flexibilita, korektnost, diskrétnost, loajalita
Jazyková způsobilost v češtině a angličtině popř. i v dalším jazyku (NJ, RJ)
Proč se Vám u nás bude líbit?
Jsme úspěšná společnost, která je jedničkou ve svém oboru
Šikovní lidé u nás rostou profesně i osobně
Je pro nás důležitý dobrý kolektiv a týmový duch
Volné místo asistentka výkonného ředitele pro lokalitu Žďár nad Sázavou.