Specialista zákaznického servisu

  • Žďár nad Sázavou

Pracovní místo ( Specialista zákaznického servisu ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Náplň práce:
Na základě požadavků generovaných IS, stavu zásob materiálu a výrobní kapacitě vytváří a sdílí plán výroby tak, aby byl dodržen lead time a zajištěny včasné dodávky dle požadavků zákazníků
Zajišťuje řádný kontakt se zákazníky a naplňování jejich požadavků (včasnost dodání, množství,.)
Průběžně kontroluje a reviduje průběh výrobních zakázek
Poskytuje součinnost při řízení úrovně materiálových zásob a zajišťuje podporu EASK procesu / marketingu
Předává informace pracovníkům oddělení plánování a případně je zastupuje v době jejich nepřítomnosti
Při nesplnění cílů aktivně prověřuje důvod nesplnění, následně navrhuje a zavádí odpovídající nápravná opatření
Podílí se na tvorbě exportních seznamů a generuje dodací listy v systému SAP
 
Požadujeme:
Minimálně bakalářské vzdělání technického, příp. ekonomického zaměření
Středně pokročilá znalost Anglického jazyka
Praxe v oblasti logistiky výhodou
Středně pokročilá znalost MS Office
Kreativita a schopnost inovačního myšlení
Pečlivost
 
Nabízíme:
Zajímavá perspektivní práce v mezinárodní společnosti
Možnost odborného růstu a profesního rozvoje
Odpovídající platové ohodnocení
Zaměstnanecké benefity
Příjemné pracovní prostředí
Nástup dle dohody
Volné místo specialista zákaznického servisu pro lokalitu Žďár nad Sázavou.

Vložit inzerát