Pracovní místo ( Back-office manažer ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
- vzdělání: min. středoškolské s maturitou,
- dobrá znalost práce na PC (MS Word, MS Excel, Powerpoint, Internet, atd.),
- znalost českého jazyka na úrovni rodilého mluvčího (úroveň C2 dle SERR)
- dobré komunikační a organizační dovednosti,
- pečlivost a důslednost,
- ochota učit se nové věci a neustále se vzdělávat.
- řidičský průkaz pro skupinu B výhodou,
- zkušenosti s administrací projektů financovaných z fondů EU a státního rozpočtu ČR výhodou
Způosb prvního kontaktu zaměstnavatele: e-mailem nebo telefonicky(pondělí až pátek od 8:00 do 17:00).
Volné místo back-office manažer pro lokalitu Roudnice nad Labem.